bodypump och styrke..

alltså den där bodypumpen har ju förstört min styrke helt och hållet för denna vecka..jävla typiskt! Orkar ju inte ens ta det jag tog förra veckan..min kropp är död! Jag satsar därmed på mycket kondition denna vecka istället. Så jag kommer alltså inte skriva ner styrketräningen denna vecka..

sitter just och äter min lunch..en burk tonfisk i vatten (protein), en halv avokado (fett) och isbergssallad (kolhydrater)..en komplett lunch med allt som man behöver få i sig! Ska åka iväg till jobbet om en halvtimma drygt..ska äta upp och sen sminka mig!

på konditionen idag brände jag 500 kcal..blev en långdragen konditionsträning då jag inte kunde styrketräna. 25 min på löpbandet, körde intervall. Sen 10 min på step-maskinen och drygt 15 minuters cykling!

måste återgå till maten..hörs senare ikväll när jag kommit hem från jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0