Det är så himla gott med te!

Ja det blev ett långt och svettigt konditionspass..så himla skönt att få svetta av sig lite. Och bränna fläsk på det. Nu är det seriöst här, ska få bra kondition. Ännu bättre än jag hade. Men viktigaste är ju att jag bränner fett ;)..blink blink. Brände hela 800 kalorier och det kändes så skönt. Jag mår så himla bra av att träna, blir nästan lite tårögd av att tänka på det. Haha, löjligt men sant. Jag anser att träning är det bästa som finns att göra. Det roligaste och viktigaste. Sen vad andra säger är en sak i sig. Jag har roligt när jag tränar, jag blir glad av att gå hem från gymmet och tänka på hur duktig jag varit, att se resultaten och framför allt så mår jag sjukt bra av det! helt underbart.

Hade ju tänkt sola men jag orkade inte, var så sjukt hungrig och trött. Men det kan vänta, kanske tar det imorgon på morgonen innan jag tränar. Beror helt på om jag hinner eller inte. Börjar elva imorgon och jobbar till kvart i nio så man kommer vara lite smått sliten när jag möter upp Amanda och Viktor vid arlanda express.

Åt middag för en liten stund sedan, blev tonfisksallad och det var riktigt gott. Älskar ju sallader så jag ska börja äta det oftare, typ 2-3 gånger i veckan. Nyttigt, gott och mättande. Tycker ju bra om tonfisk speciellt och räkor som jag har laddat upp med förra veckan. Så nu jävlar är det nyttigt en tid framöver, och nu ska jag verkligen försöka hålla det. Men det handlar som sagt otroligt mycket om mängden man stoppar i sig, och kalorierna. Jag är inte den som räknar exakta kaloriintag men lite överslagsberäkning måste man ju, för det är så man har koll. Lättaste sättet för mig i alla fall.

Sitter och lyssnar på Michael Jackson på spotify, tänk att han är död ändå? Känns väl ganska sjukt, han var ju fan större än Elvis. Vilken man. Han gjorde ju otroligt bra musik också, så nog är det sorgligt att han har dött. Inte för att jag var något speciellt stort fan, ska jag vara helt ärlig så har jag börjat lyssna på honom efter hans död. Tror nog inte att jag är ensam om det, och jag tror dessutom att han fick fler fan efter döden.

Nåjo, dricker en kopp te precis..det är ju gott som bara den. Är inne på tredje koppen idag, snart blir det en fjärde. Är ett bra tips för den som verkligen känner sig sugen på att äta något sött på kvällen. Då det är värst att äta sådant, som kakor, smörgås eller vad som helst. En kopp te, chaite är ett extra bra tips eftersom det är såpass sött. Sen har jag ytterst lite mjölk i, då jag inte är så himla förtjust i att dricka te utan mjölk.

Har suttit och pratat med Denise i telefon typ en halvtimma. Längesen vi pratade i telefon, så det fanns ju en hel del att prata om. Saknar dig massor gummsi, ska bli kul när du kommer ner i november. Då måste vi hitta på något, sen kommer jag ju upp i december och då ska vi självklart göra något skojjigt ! :)

Emil är alldeles snart hemma. Som alltid har jag saknat honom under dagen. Sen vill jag också säga att jag fan har glömt bort att dammsuga. usch och fy, skämmes på mig. Aja, träningen är viktigare ;).

Jisses, det blev ett långt inlägg. Sjukt längesen jag skrev såhär mycket. Näpp, nu ska jag gå och ta en till kopp te och vänta på att Emil kommer hem, sen ska vi säkert se på någon film eller så.

Puss =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0