kan inte sova..

är inte trött alls..har tagit ett bad/dusch för en stund sedan, smörjt in mig och flätat håret. Tänkte gå och lägga mig men insåg att jag inte var trött för ett enda öre. Kan ju i och för sig bero på att jag vaknade först elva idag..men men. Måste försöka sova så småningom för klockan har jag ställt på 08.00 och då SKA jag upp. Vare sig jag är trött eller inte..måste hinna med morgondagens uppgifter. Styrketräning och kondition, hinna äta..anledningen till varför jag börjar så tidigt är för att jag ska slippa stressa..

nåväl ska väl gå till sängs alldeles snart..väntar bara på att mina ögon ska bli trötta! hatar att gå och lägga mig när jag är pigg. ligger bara och vrider och vänder på mig i flera timmar..usch det är hemskt. varför ska man tvinga sig till sömns när man är pigg egentligen? då kan man ju lika gärna vara uppe och göra annat tills man blir trött..konstigt de där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0