Lattjo-Lajban

Ja Maddis sitter och skryter om att hon har varit inne i lattjo-lajban rummet.. som att man ska tro att hon är asball ;). Haha, fast det är hon. Med tanke på att hon har sökt in till ett sjukt flummigt program, observera inte ett äckligt. Var jag nu fick det ifrån. Igår mötte jag upp henne vid bussen, vart superglad över att se henne, gud så kul det var att se henne. Så himla kul att hon är här! Det känns verkligen att vi varit ifrån varann i nästan ett år, alldeles för länge tycker jag. Men på samma gång har hon inte förändrats, till någon annan utan det är samma gamla Maddis som jag lärde känna för ett par år sen! När vi kom hem till oss igår kväll åt vi bulla, kaka och drack saft samt snackade en massa, med tanke på hur mycket vi hade att prata om.

Idag har vi varit inne i stan, eller först satt jag och väntade typ en timma på att hon skulle bli klar på intervjun sen åkte vi in till stan och åt. Kebab<3. haha. Därefter gick vi omkring lite här och där, jag köpte självklart något och något var en klänning till imorgon som jag ska ha på mig när vi går ut. Sen har vi varit och handlat en massa gott, Maddis som inte äter godis köpte mariekex som hon äter med smör på? What? Alltså hur sjukt äckligt låter inte det. Haha, jag tror jag håller mig till min godispåse ;). Senare ska vi iväg till Iida och se idol och äta massa gott. När vi kommer hem slår vi nog på en film här hemma.

Ska vara social nu tänkte jag. Känns som att vi har lite mer till att göra än att sitta och lana. En på blogg och en på facebook.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0