Måndag

Idag var vi och shoppade lite smått på stan och så lämnade jag tillbaka lite saker som inte passade. Köpte mig dessutom ett par jeans, och det var typ mer än ett år sedan jag införskaffade ett par. Kändes bra, för dom satt  snyggt och kostade endast 400 kr, ett par cheap monday. En sjuk sak var att jag fick på mig storlek 23? Annars har jag 26/27 så det var riktigt stora storlekar. Sen fick jag med mig ett par supersnygga skor från kappa. Kan lägga in någon bild senare i veckan.

Vi har nyss ätit middag, kyckling/fläskfiléwok med nudlar och nu väntar vi på att pajen ska bli klar :). Myspys! Det blev ingen träning idag, var alldeles för trött efter helgens bravader, men imorgon kör jag igång!

Ska se fredagens avsnitt av idol då vi inte har sett det ännu, så det ska bli kul.

nu ska jag gå och titta på tjejen som fick en sjukdom när hon tog vaccinet mot den nya influensan.

läs här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0