snart gymmet igen :)

Det sprätter i kroppen, vill åka till gymmet och köra lite konditon. Skall bli så alldeles snart, är alldeles frusen om fötterna. Måste ha sjukt dålig blodcirkulation, mina fötter, fingar och min näsa är nästan alltid kalla Usch..det är hemskt att frysa. Nåväl, har suttit och sett OTH precis nya avsnitten är riktigt bra tycker jag. Inte lika puttinuttigt som förr utan mer spänning.

Har inte så mycket mer att tillägga mer än att ikväll ska jag använda varenda konditionsmaskin som finns på gymmet. Haha, så var jag förr. Folk kom fram till mig och frågade var jag fick energin ifrån och att dom var faschinerade, tycker det är svinkul när folk kommer fram. Man får som så bra självförtroende. GÖTT som fan!


Ge mig en utlandsresa..jag vill åka nu. Gud vad jag längtar till värmen. Vill inte stanna kvar i kalla Sverige mer.


Livet är så enkelt utomlands ;D slippa tänka på allt. Bara vara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0