det blev lite mer än en t-shirt..

Halloj! Har just kommit hem från ännu en shoppingtur, fick med mig mer hem än bara en t-shirt. Men jag hittade en kavaj och det har jag länge letat efter, en enkel svart klänning som jag ska ha ikväll alternativt en lila topp som jag också köpte och isåfall ett par svarta jeansleggings till. Gud så snyggt det kommer bli! Känns bra att ha två outfits att välja mellan, och dessutom, det bästa av allt är att man kan använda båda till fest och till vardags. Super! Det är sånt jag behöver, jag är jätteduktig på att köpa alldeles för fina plagg som kanske används en eller två gånger och sen hänger dom i garderoben och tar plats. Hur meningslöst är inte det? Jag har ju inte direkt så mycket pengar att jag kan använda kläderna en gång och sen hänga undan dom för att sen köpa något nytt och göra samma sak med den. Nej tacka vettja alltiallo-plagg..det är fina grejer det. Speciellt när dom inte kostar allt för mycket heller.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0