Lördag morgon..

..och jag är uppe. Klockan är 09.04 och jag ska snart iväg och träna. Känner mig grymt duktig, att helt självmant stiga upp denna tid en lördag är faktiskt starkt. Om jag får säga det själv. Men jag var faktiskt inte så trött, då är det lika bra att stiga upp även fast det är lördag. Har ändå en massa att göra idag, så hade jag stigit upp senare hade det bara blivit stressigt och jävligt, och det känns inte värt att få sova ytterligare en timme för att sen stressa.

Under veckan har det hänt ganska mycket. Jag har fyllt 20 år. Jag har hälsat på min kära kusin med familj. Varit hos pappa i torsdags. Och igår var det en heldag på stan med shopping och till sällskap hade jag Mirre med mig. Var sjukt skönt att få shoppa av sig lite. För mig blev det faktiskt inte så hemskt dyrt, då bla skorna jag köpte knappt kostade mig något, mössan&halsduken betalade jag med pengarna från pappa och klockan den köpte jag åt mig själv i present. Är sjukt nöjd med den, åh jag älskar den. Så snygg! Inhandlade även en lång stickad tröja från Gina och ett par svarta jeansleggings. Även en ögonpenna fick hänga med hem. Innan jag åkte hem med tåget var jag och handlade inför kvällen. Kalas stod nämligen på schemat. Bakade en otroligt god tårta, en jättegod kladdkaka och sen hade vi även ost, kex och ett glas vin till det. Vi hade jättemysigt och det var trevligt att ni kunde komma. Tog tyvärr inga kort då jag inte hade batteri på kameran. Men huvudsaken är ju att man hade trevligt i alla fall!

Dagens att göra:

-Äta frukost, ägg
-Träna, styrke&kondition
-Åka hem och duscha, göra mig i ordning för att sen åka till stan och möta upp Mirre.
-Inhandla alkohol inför kvällen, köpa en t-shirt&skinnjacka till Emil.
-Åka hem, laga middag och göra sig i ordning för kvällen.
-Börja dricka. Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda!

PUSS, ha en bra dag allesammans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0