pjuuu...

Gud vad jag har varit duktig! Har promenerat i hela två timmar, med ett stopp i svedmyra. Har hälsat på kusin Nina, Jörgen och lilla Eston, fick lunch när jag kom dit och sen var det te som gällde. Åh gud så stor han hade hunnit bli redan, tiden går så himla fort. Och han var ännu sötare nu, ett riktigt charmtroll där. Hade trevligt, ska försöka hälsa på oftare, tänkte att det var lika bra när man var i närheten. Mina ben dunkar och jag är inte så jättetrött, ska snart iväg och köra ett styrkepass på gymmet. Jag är riktigt hurtig ;D! Sa ju att det skulle bli en träningsdag idag, det blev en rejäl en. haha.

Ska gå och ta mig ett glas vatten, ska snart iväg igen som sagt. Möter upp Emil på gymmet och sen efteråt blir det att gå hem och laga middag. Smarrigt!!

shulululuuuu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0