tisdag

Godmorgon! Har vaknat för en stund sedan, det ser ut att vara ett tråkigt väder ute idag. Hösten är alltså påväg. Tråkigt, men på ett sätt mysigt. Massa mysiga hemmakvällar och massor med mysiga stickade tröjor :D, mysmys! Idag är det självklart jobb som gäller, kör inte ett lika långt pass som igår utan börjar 11 och jobbar till 18. Rätt soft om jag får säga det själv. Har gjort mig frukost som jag sitter och smaskar på precis, måste gå och sminka mig lite snabbt snart också. Jag är riktigt stolt över mig själv då jag knappt sminkat mig under en lång tid. Ska jag vara ärlig så är det riktigt skönt. Man sparar pengar, sminket tar inte slut lika snabbt och huden mår bättre av att inte vara indränkt i en massa puder och skit ! Det enda jag använder till vardags är lite puder och mascara, varför ska man vara så brydd liksom? :) Äsch, det är inte alls så noga med smink nå mer. En sak till som är skön är att nu när jag jobbar på hemköp så har vi ju arbetskläder, det betyder att jag inte behöver ta på mig några speciella kläder. Vilket också är en härlig sak när man ska träna direkt efter jobbet. Usch, livet är för bra just nu !

Jag är så himla kär. Jobbet går bra och så småningom ska jag börja plugga, jaja jag vet att jag har sagt det länge men nu är det bestämt hur jag ska göra i alla fall.

måste äta klart och sen göra mig i ordning. gym efter jobbet såklart, idag blir det biceps&triceps sen självklart kondition också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0