vilken tur..

Har pratat med dom nu och det visade sig att dom självklart gjort lite fel..aja dom ska skicka tillbaka pengarna åt mig som blev över och hädanefter blir det en lägre summa. Tur var ju det! Min morgon är räddad :)

Åt frukost för en stund sen, ska slänga i mig en kiwi också för lite energi och sen ska jag blanda min energidryck. Idag ska jag köra axlar&nacke på gymmet, sen ska jag cykla lite..hade jättegärna velat springa och köra crosstrainer men eftersom min fot ännu gör ont är det nog ingen vidare idé. På cykeln lägger jag inte lika mycket tryck på foten så det går bättre. Blir nog solning också idag, känner att jag har blivit så förbannat blek. Vill känna mig lite fräschare..men ska inte sola för ofta det är ju inte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0