har gått och blivit förkyld nu också

Har precis ätit frukost, en skål med yoghurt och en banan, tog mig en dusch tidigare och nu känner jag mig mer eller mindre som en människa igen. Tänkte gå och sminka mig snart för jag ska iväg en sväng till af och uträtta ett ärende och sen ska jag möta upp Amanda för att göra stan :)..om vädret tillåter ska vi nog ta en mjukglass i solen!

Är jävligt förkyld också. Inatt har jag vaknat flera gånger av att jag knappt kunnat andas för att jag har så mycket snor i min näsa. Det suger älgballe! aja, bara jag är bättre till valborg så är det lugnt.

nu har jag inte alls så mycket att tillägga. vi hörs senare! :)

Kommentarer
Postat av: maddiis

Jo är i kalix då ! :)

Ska du dit eller ? :D

2010-04-28 @ 17:06:48
URL: http://madelenehaggstrom.blogg.se/
Postat av: LIENE

Krya på dig!:)

2010-04-28 @ 18:33:57
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0