on the road!

Tog en lång promenad tidigare, kan ju säga att NU känner jag mig frälst. Har nog inte mått såhär bra på länge! Tackar mig själv för att jag kommit på att jag passar in bland träningsnarkomanerna. Gillas starkt! Ska köpa gym kort när jag flyttar ner också, för nu är det dags för lilla mig att ta tag i träningen igen.

Som jag och Elli sa igår på våran resa: "jag ska bli brunett och tränad!!" "ja, och jag ska bli blond och fet!! "

Fast det där med blond och fet, var nog ingen större hit ;)

nu tänkte jag äta och sen blir det väl någon film på det. klockan tio ska jag börja tvätta för på onsdag bär det av..YES! :D är överlycklig. det killas i hela kroppen!

nä mat var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0