La La Laaaaaa

Sitter i vardagsrummet hos Åströms med Amanda och vi nördar oss vid varsin dator och ska göra kollage, Kul är det! Vi gjorde mat för en stund sedan som vi åt just, stekt fläskfilé med franska örter creme fraiche och ris samt sallad..Gott var det! Har inte ätit speciellt mycket idag, en macka och en kaka som Carro bjöd på och jag var som rätt hungrig nu innan middagen!

Var ju som sagt och hälsade på Carro och Lilla Oliver, han var ju så himla SÖT! Satt och höll han hela tiden, det var så himla mysigt att ha en liten bebbe i sin famn! Det såå mysigt ;D. Det var självklart kul att träffa Carro också, har saknat henne jättemycket, det var så himla längesen vi sågs också! Sist vi sågs var hon då inte mamma men det var så himla fint att se dom tillsammans! Carro är en fantastiskt mamma :)..Love you hun! <3 Synd bara att Maddis inte var hemma just då, hade velat träffa henne också. Men jag ska och hälsa på Carro imorrn med så då kanske Maddis är där! Hoppas :) Tog tyvärr ingen bild eftersom jag inte hade någon kamera med mig, men ni har ju fått se deras underverk tidigare!


Nu ska jag fixa med kollage så får ni se ;)..PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0