Shit vad skönt det var!

Då har man precis kommit in från en 30 minuters promenad..solen lyste och det var måttligt kallt, skönt med andra ord! Vilken tur att jag pallrade mig ut idag, man känner sig som en ny människa så fort man sätter igång med träningen. Tänkte ta och göra mig frukost, vaknade ju rätt sent idag med men det gör inget så länge träningen blir gjord är det inga problem! Vet inte riktigt om jag ska göra omelett eller havregrynsgröt..känns bättre att göra omelett när vi ska åka och träna på två timmar eftersom det är en mer rejäl lunch (när jag gör omelett så lägger jag i fem äggvitor, skinka, tomat&lök, vilket resulterar i en rejäl lunch). Fan, jag känner mig sjukt taggad till att bli träningsnarkoman igen ;)..livet är för fint! Det vore ännu bättre om man hade ett jobb, men just förtillfället är det faktiskt skönt att vara arbetslös..hihi.

Nu ska jag slita älsklingen från datorn så vi kan fixa oss någon frunch..vi hörs säkert senare mina små loppor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0