Godmorgon :)

Har just vaknat, är fortfarande trött men jag har faktiskt sovit nio timmar, så det får räcka. Börjar dessutom jobbar klockan tolv och jag orkar inte stressa. Det är skönt att för en gångsskull ta det lugnt på morgonen! Sitter och funderar på vad jag ska äta till frukost, är inte speciellt sugen på något. Vi har ägg så jag kanske tar och steker en omelett, det var längesen!

Förövrigt så har jag sovit som en stock, det var liiiite läskigt att somna igår för att jag inbillade en massa ljud och tänkte på skräckfilmer vi sett. Men sen la jag tankarna på träningen och då somnade jag ;)..haha! Och skönt var det, känner mig alldeles mörbultad efter nio timmars sömn.

Ska pallra mig in i köket och koka ihop något :), hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0