Haha!!

Alltså det är så jävla typiskt, man har ställt in sig på att jobba och så jobbar man inte. Det mest irriterande är väl att man stigit upp, duschat, fixat sig och åkt halva vägen när man får reda på att man inte jobbar. Fast egentligen var det bra att jag tog mig upp i tid och efter duschen kände jag mig mänsklig igen..Vill bara påpeka än en gång att nyårsafton är fruktansvärt överskattat. Nästa nyårsafton ska jag inte festa och om jag har tur kanske man firar den på en lite varmare plats.

Det känns inte så speciellt att det är ett nytt år, det enda som känns bra är att det nya året kommer bli mycket bättre och jag kommer känna mig lyckligare. Detta pågrund av att jag får bo närmre mina nära&kära, vilket betyder allt för mig. 2009 har inte gett mig något speciellt, inte vad jag kan komma på just nu i alla fall. Det har väl varit som vanligt, förutom att man saknat någon hela tiden. Kan inte heller komma på något riktigt dåligt heller. Men det känns ändå bra, jag tar allt som det kommer!

Nu tänkte jag lägga mig under täcket och se en film..Emil är och jobbar och kommer inte hem förrän sju ikväll så jag får sitta här i min ensamhet. Tråkigt! Funderar på att ta mig en macka eller så..känner mig fortfarande lite hungrig faktiskt. Nåväl, vi hörs säkert sen.

God fortsättning!

 
Jag är så glad att jag har dig hjärtat <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0