Hugger i sten

På senare tid har jag lyssnat mycket på Lars Winnerbäck, han är ju förjävla bra! Har Hugger i sten&Kom ihåg mig som två favoriter :).

Kom hem alldeles nyss. Det blev senare än planerat men vi satt rätt länge och fikade/käkade och snackade en massa, det var mycket trevligt :)! Fattar inte varför vi inte har gjort det oftare? Eller överhuvudtaget, jag har ju bott här i ett och ett halvt år och jag tror fan att det här var första gången vi planerade in en fika. Annars har det bara blivit en snabbfika efter jobbet någon gång.
Synd tycker jag! :( Kommer sakna er mina bullar..

När Linn åkte iväg till sin karl fortsatte jag och Annie vidare till Kista C. Måste ge mig själv beröm för att jag talade till mig själv och sa att 'det här behöver jag inte'. Inhandlade endast hudkrämen och en kuvertväska som jag behövde för att min gick sönder i lördags. Den behövdes! Har alltid en specifik när jag går ut och den med nitar var så bra..kommer sakna den. Men den nya kommer jag nog älska mer..den är snygg som fan. Köpte present till Carros lilla bebbe också.. hihi. ---> Länk till väskan <----

Efter en shoppingtur gick vi och tog en kopp te hos Mia&Mirja en stund och det var mycket trevligt :). Som skönt att åka dit, man känner sig som i Kangos på något sätt..man känner liksom lugnet! Fan kommer sakna er..Gud nu börjar det kännas jobbigt alltså. Suck..

Nåja, Emil sitter och spelar en stund till. Tror jag ska se ett avsnitt av PH och sen när Emil är klar blir det ett avsnitt av The Mentalist och sen sängen. Ska upp ganska tidigt imorn, börjar jobba klockan tio och jobbar ett långt pass ända till åtta. Det börjar fan ta emot..ska bli skönt att få vara arbetslös ett tag. Vill känna jobbsuget igen! Då kan det vara bra att vara arbetslös faktiskt. Men jag skulle inte klara av mer än två månader..som sist. 

nä..Paradise Hotel var det. Godnatt då =)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0