spaghettilåda..mmmmh.

Goddag. Blev inte så länge på gymmet, fick plötsligt ont i magen och började må illa, men det kanske var för att jag var hungrig. Körde bara ben och sen tog jag bussen hem :). Nu sitter jag och äter lunch/middag, hade kvar en massa från middagen igår så jag slipper nog laga mat ett ex antal dagar framöver. Yeeey! :D

Åker iväg till jobbet om typ 45 min, tänkte försöka hinna förbi stadium och lämna tillbaka en tröja som Emil fick i julklapp av mig som inte passade. Börjar fem och jobbar till kvart över tio..kort pass, men sent!

Nåväl lika att äta upp, byta om och göra sig klar. Eftersom passet på gymmet blev kort är jag inte ett dugg svettig, skönt är ju det. Nu slipper jag duscha igen..haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0