ett inlägg skadar ju inte.

Dagen började dåligt, det regnade så jag gick och la mig igen. När jag steg upp efter tolv kom solen fram. Tog på mig badkläderna och promenerade till mamma, vi gjorde i ordning en lite picknick som bestod av sallad och baguette och åkte ut till Lulviken :). Låg där en och en halvtimma och sen kom molnen..självklart vart det soligt direkt vi åkte iväg men å andra sidan skulle vi ändå hem.

Håller på och göra mig i ordning inför middag på Båten ikväll med mamma, moster och kicki. Har aldrig varit där och ätit förut så det ska bli riktigt mysigt!

Måste gå och sminka mig nu sen åker jag till mamma :).

Kommentarer
Postat av: carro

du är utmanad ;)

2010-07-19 @ 12:38:18
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0