Hårfärgning!

Just nu sitter jag hos Lisa och väntar på att få tvätta ur hårfärgen som skall verka i ytterligare 15 minuter. Var och körde 45 minuters kondition tidigare på gymmet och det satt riktigt fint! Man var rätt svettig efter det..häärligt! Sedan åkte jag och hämtade Amandas skidor på skolan och därefter stack jag vidare till stan och hämtade upp Lisa.

Vi åkte och ställde oss på Södra med bilen och solade en stund. Men det var lite blåsigt så vi körde till henne istället och hade lite mys med mackor&blåbärssoppa! :D

Har inte så mycket mer att tillägga för tillfället så jag skriver mer sen. Hoppas alla har en toppendag, vi tänkte gå ut och gå på isen senare.

todiloo.


Kommentarer
Postat av: E M A

haha okej :D

2010-03-24 @ 15:53:05
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0