Sjukt skönt att träna idag..

Kom precis hem från ett sjukt skönt ryggpass på gymmet! Känner att jag börjar komma igång nu, även fast man inte orkar lika mycket, men jag kommer snart vara där jag var sist och pumpa på järnet som förut! Tidigare gjorde jag och Amanda bullar och dom blev såklart extremt goda, är man bagare så är man. Tror vi ska se en film nu :).

Träning 16/3-10

Rygg
Latsdrag 1x10 30 kg 1x7 35 kg 1x8 30 kg
Marklyft 1x7 70 kg 1x6 70 kg
Skivstångsrodd 3x7 40 kg
Sittande rodd 1x7 35 kg
Fria chins 1x7

Ska köra lite mage här hemma eftersom Henka skulle hem och vi åkte dit med han så jag hann inte göra det på gymmet. Ha en bra tisdagskväll :)

NU SKA FLÄSKET BORT!
Så nu köööör vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0