snart läggdags.

Kom nyss hem från ett rätt kort gympass på 45 min, körde biceps&mage och det gick superbra! Kände mig dock ganska seg, ska nog inte träna såhär sent på kvällen. Men så kan det bli ibland, så då får man ta det helt enkelt! Bara det blir gjort så är det bra. Det känns hur som helst skönt att jag äntligen kommit igång och inte pinas nå mer. Vilket är GREAT!

Ska se på någon serie nu och sen är det läggdags. Måste ställa klockan imorgon så jag tar mig upp i tid för att äta och sen fara på gymmet. Drar till Kalix någon gång efter tolv eller något sådant. Skotercrossen är där, fast vi ska nog inte vara där hela tiden. Sen är det självklart utgång som gäller! Ska bli riktigt skojjsigt.

Ha en bra kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0