Det är INTE okej att betala räkningar!

Visste ni att det finns en enda nackdel med att ha pengar,få lön etc? Den nackdelen är att man MÅSTE betala räkningar och jag vill bara spy när jag tänker på det. Usch! Det är INTE okej!! inte okej...

Idag är jag ledig som ni kanske märker och det känns skönt att säga 'ledig' istället för 'arbetslös' har spenderat min dag hittils med en jävligt lång och blöt promenad med Lisa&Anna, sprang in en sväng på Expert för att Lisa skulle köpa en ny mp3 och jag köpte hårfärg på Willys, utväxten ska bort nu! Den ser hemsk ut..Därefter bokade jag en tvättid och hade tur eftersom det fanns en på en gång så har varit och sattit igång två maskiner, så på nå tag ska jag tillbaka och hänga dom i torkskåpet! Skönt att får det bortgjort också.

Har inga direkta planer på vad mer jag ska göra idag, kanske en till promenad senare och idag känner jag mig mogen för att åka och gymma. Känns mycket bra! Hoppas bara att det inte slutar med att jag skjuter upp det och blir lat. Måste ju ta tag i detta snarast..helst NU nyss. Men vet ni vad? Jag har faktiskt lyckats gå ner 3 kg och när det har skett har jag ingen aning om, men det känns faktiskt lite runt magen. Tror det kan ha att göra med att jag har börjat jobba och röra på mig mer under dagarna SAMT börjat äta mindre portioner. Men hur som helst är jag supernöjd, 2 kg till så är jag nöjd..eller vänta, jag skiter i kilona, vill bara bli fit.

that's it, har inte så mycket mer att säga just nu. tänkte sätta igång vampier diaries och njuta :)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0