Det regnar och det suger.

Har stigit upp för nå tag sen..onödigt egentligen för idag regnar det. Vilket pissväder! Varför är det inte strålande sol och varmt som det ska vara denna tiden på året? Blir så trött, shit också. Men det ryktades om att ryssvärmen kommer hit i helgen och att det ska bli +22 grader här? Men det får man väl tro vad man vill om, för jag har nästan tappat hoppet om att ens få någon värme hit till äckliga Sverige.

Förövrigt så tänkte jag ändå gå in till stan och sola så man får lite färg i alla fall, känner mig som ett vandrande lik och det är inte okej! Sen är det ju bra att jag gör det så jag gör något. Det verkar inte bli något jobb idag, men det är väl lika bra. Är rätt trött på att åka mellan Kalix och Luleå om jag ska vara ärlig. Vad ska jag mer berätta?

Jo, idag är det krogfest i Kalix och alla har ju olika värderingar om den. Vissa säger att det är 'lätt värt att gå på' medans andra säger 'näfy, det lönar sig absolut inte' SÅ, vem ska man tro på? Har nog själv aldrig varit på det, så det hade varit kul. Men å andra sidan så sparar jag nog mig hellre till lördag då grillfest står på schemat. Känns lite mer lönt, och för mig är det inte okej att festa MITT i veckan när det inte ens är sommar.

Vet faktiskt inte hur jag ska göra, men det lutar mest troligt åt att inte gå på det och bara vara hemma och mysa. Kanske festar till det lite med något gott att knapra på medans alla andra super ner sig och vaknar upp bakis imorrn och jag själv kan TRÄNA.

justefan, måste kolla om skorna har kommit in..SO LONG SUCKERS! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0