Nu måste jag blogga!

Nu är det 21:a september 2010 och snart är detta år också slut. Min kära lilla mor fyller år idag så jag vill passa på att gratta henne, synd bara att hon är hundra mil bort så jag inte kan krama henne och uppvakta henne på hennes födelsedag. Men så är det när man vill bo på olika ställen.
Jag har hunnit bo i Stockholm en månad snart och tiden har gått extremt fort. Dagarna bara springer förbi. Nu jobbar jag ju i alla fall och det är inte med måtta. Jobbar som en dåre, för jag vill verkligen fördriva tiden så mycket som möjligt. Tränat efter jobbet för att slippa tänka så mycket och sen går jag och lägger mig i någorlunda tid för att bara slippa..
Alla har vi någon gång stött på med-och motgångar i livet men just nu är jag väldigt frustrerad och vet faktiskt inte riktigt vad jag vill med allt. En sak är i alla fall säker och det är att jag vill bo kvar här nere. Jag vill jobba med mina fantastiska arbetskamrater och jag vill bara var här. Även fast jag saknar så himla många där uppe och också en speciell person.
Jag behöver bara en lägenhet nu, en egen..där jag kan ha mina saker och mina möbler och vara för mig själv. Jag har aldrig velat bo ensam men nu känner jag verkligen att jag vill. Jag kanske har ändrat inställning nu och det känns faktiskt bra. Jag är i alla fall glad över att jag har ett jobb och att jag äntligen har börjat träna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0