Storstadslivet!

Godmorgon. Ja för mig är det morgon, vaknade för drygt en timme sen och har nyss ätit en härlig tallrik med havregrynsgröt, äpple, kanel och mjölk i! Funderar på vad jag ska göra idag, eftersom frugan och alla andra jobbar idag får jag roa mig på egen hand. Men det ska nog gå ganska bra det med! Tänkte slå en pling till mitt gamla jobb och se om jag får komma tillbaka dit snart. Känner att jag hade behövt börja göra något! Blir nog tokig snart..

Måste även tillägga att jag älskar storstadslivet, ända sen vi kom har vi inte haft många lugna kvällar. Med det menar jag 2 av 7. Idag har vi bott här i en vecka och en dag och det känns bara bättre och bättre för varje dag som går. Jag vill inte byta ut det här fartfyllda livet mot kalla och blåsiga Luleå, hur mycket jag än trivs där också. Men det är här jag passar in :).

Igår var vi och tränade för första gången på år och dar, VET NI HUR SKÖNT DET VAR VA?!? Så jävla underbart. Kände mig som en ny människa när jag vaknade upp med världens träningsvärk i axlar, nacke och rygg. En helt fantastisk känsla. Fattar inte hur jag kunnat hålla mig så länge från att träna. Det är ju helsjukt. Dessutom var det ett riktigt bra gym också, trivdes som fisken i vattnet och det gick riktigt bra att agera personlig tränare åt Mia&Mirja!

Tror inte jag har något mer att tillägga just i denna stund :)..hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0