-

Ligger klarvaken under täcket i sängen med laptopen i famnen. Jag kan inte sova. Tankarna bara snurrar i huvudet, som en jävla karusell. Jag vill sova, men på samma gång inte. Finner ingen ro överhuvudtaget. Det känns bara meningslöst. Kul att jag ska stiga upp halv sju imorgon och tvätta, i och för sig skiter jag i det, för nu har jag sovit nog. Sover ju bara hela tiden, hur mycket jag än ställer klockan så tar jag mig aldrig upp. Vad jag än gör eller vad jag än försöker med så sover jag bara hela tiden. Är jag ett spädbarn? Jag är så trött på den här tröttheten, vet inte om det kanske har att göra med mitt beroende av energidrycker som jag sakta men säkert håller på att bli av med, kanske är det därför jag är trött konstant. Typ att, om jag inte får min dagliga dos av koffein så måste jag sova, ska man kanske skaffa sig en kateter för att hålla koffeinet i kroppen hela natten? Nej men seriöst, jag håller faktiskt på att bli av med det beroendet, och gissa om det är skönt?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0