ffffff-fredaag!

Och jag har en 'sober-weekend' att se fram emot. cool with me! det känns faktiskt helt sjuukt skönt. Jag börjar nog bli lite för gammal för att vara ute och ränna hela nätterna var och varannan helg. men jag vill inte bli vuxen, inte än. men ibland måste man göra saker som man inte vill. that's life! biitches.

lyckades i alla fall ställa klockan på nio imorse, men snosade självklart till 9.45. är hur som helst riktigt stolt över mig själv som överhuvudtaget tog mig upp i tid. hade ett litet ärende i centrum så jag tog en morgonpromenad innan frukost och nyss åt jag havregrynsgröt. sitter i soffan och väntar på att Annie ska komma hem så vi kan gå ut på en powerwalk innan jag ska göra mig i ordning till jobbet.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0