Fattar inte de här..

Hur ska jag förstå hur de här med bloggen fungerar egentligen?
Kan ju jävla säga att jag är extremt förvirrad fast de kanske märks, haha !
Får väl ta hjälp av mina vänner som verkar vara , vad ska man kalla de?
Bloggfantaster:P? Men en vacker dag ska jag lära mig, de ska jag minsann ;).

Idag har jag varit hemma från skolan. Inge bra i magen alls:S. Tror att jag är allergisk
mot mjölk. Får försöka leva utan mjölk ett tag å se om de blir bättre. Å visar de sig att de blir
de så är de den där jävla mjölken. Inge skönt att gå runt med magont hela tiden sådeså!
Men de kommer ändå inte hindra mig från att äta mjukglass isommar vill jag säga :P.
I alla fall, dagen har jag spenderat framför tvn och klippte just Emil så nu är han fin i håret.
 
Ska kanske å handla snart. Måste också skicka iväg nå paket så då kommer fram till nästa vecka

Igår beställde jag en otroligt vacker klänning till studenten, även ett par supersöta skor. ROSA ;)!
Inget är finare än rosa älskar det verkligen, helst ska de vara babyrosa .
image2image3


Nu ska jag nog kila, kanske sätta på lite make å komma på nått vettigt jag kan göra !

Mormor. . Tänker på dig ofta. De kommer ta en lång tid att läka tomrummet du lämnade inom
mig. Hoppas du har det bra där uppe. En vacker dag syns vi igen. Älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0