Torsdag =)

Nu tänkte jag att jag ska bli seriös med bloggen som jag startade för lääängesen :P.
Är så less på lunar å så är de så många som snokar så lägger nog ner de snart!
Idag har det varit skola å vi hade muntligt nationella i svenska idag :). Gick mycket bra och jag är
väldigt nöjd med min insats ;). Hoppas bara de går bra nästa vecka med skrivningen på 5 timmar ..
Är lite nervös men de ska nog gå bra är rätt duktig på att skriva..de enda som sku vara problem är väl
att komma igång med skrivningen. Men men, nog om de.

Promenerade hem idag med från skolan, de är ju en lång bit så jag känner mig extremt stolt ^^.
Har bestämt mig nu. Jag SKA bli smal igen som jag var.. å har sån förbannad ångest för att har gått upp
så mycke. Men de är lätt att ta igen, har börjat hårdträna för ett tag sen å nu promenerar jag långt var enda
dag. Så jag är snart iform igen. Det känns verkligen att de är en sak som saknas.. mitt diet-pro. De bästa sättet som finns att gå ner i vikt är med kosttilskottet. Rasar bara i vikt med de, så när jag får pengar är de det första jag ska
köpa. För ner i vikt ska jag å bli slim. Det är ju snart sommar å tänker fan inte se ut som faun inför Beach 08 ;).

Ska snart iväg och träna hade jag tänkt också. Måste bara vila en stund vart så förbannat mätt när vi åt.
Jag som är en potatismosälskare åt kanske lite för mycke ;).. men de va gott. Jag å Emil gjorde Shephard's Pie.
Mycket smarrigt, har faktiskt aldrig gjort de så lyckat var de å smarrigt :P. Yesyes till helgen blire fest lördag
å imorrn blire att träna å ta de lugnt. Inge gym på söndag då är de bakisdag så inge sånt för min del då.
Kanske en promenad fårse :D.. tar en dag i taget!

förresten så måste jag lära mig hur den här bloggen funkar fattar inge ;).. är så oteknisk :)

Näö nu ska jag kila Puss och Kram =)

Älskar dig mest av allt min älskade Emil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0