Breathing your love

Tjosan i lingonskogen!
Kom ifrån gymmet för en stund sen, usch så skönt det var att få träna av mig litegrann :). Körde biceps, triceps, mage och lite step-maskin och sen sprang jag lite också :). Och jag har även bestämt mig för att imorgon SKA jag upp klockan sex, alltså före tuppen, köra step-maskin och sen dra till jobbet. Detta för att jag kommer missa en hel del träning när jag åker upp. Så varför inte passa på när man väl har chansen? Sen ska jag självklart gymma efter jobbet också ;) Nog om det.
Har just diskat upp den lilla disken som fanns och om någon timma ska jag börja med maten..sent och äta men fan Emil slutar nio och jag vill äta med honom, det är så tråkig att äta själv :). Får helt enkelt äta lite, men jag kan säga att jag är grymt hungrig. Tänkte göra köttfärsbiff och potatis...och tusan kom på att jag har glömt och köpa brunsås ;/. Suck då måste jag gå ner på ica och köpa det. Typiskt mig, alltid är det något jag glömmer. Åh vad hungrig jag blev!

Tänkte köra en topp fem idag :)

1.Darin ft Kat De Luna-Breathing your love
2. Kat De Luna-In the end
3.Akon-Beautiful
4.Sash ft Stant-Raindrops
5.Britney Spears-Circus

Tänkte också berätta att idag har jag köpt färdigt det mesta av julklapparna, förstår ni vilken lättnad =)? hihi.
Detta var allt för mig för tillfället, hoppas alla har haft en bra helg. För det har jag haft :).

PussPuss/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0