Efterlängtat!

Ett par dagar sen jag skrev, har bara inte hunnit :). Kom hem från jobbet för ett tag sen, har precis skurit upp grönsakerna till soppan och nu sitter jag här och bara lökar. Veckan som har gått så har jag jobbat, jobbat å tränat, ända tills jag blev sjuk igen..? Suck alltså, jag var så himla taggad på att träna å så blir jag sjuk igen. Hur fan? Jaja förhoppningsvis är jag nog frisk imorgon för att träna. Jag vill vill verkligen :). I veckan så har jag å Emil även firat 2 och ett halvt år tillsammans, gjorde inget särskilt såg bara på Lost och mös i soffan! Så länge man är med varann spelar de ingen roll :)!
I onsdags så 'firade' jag även mitt körkort som jag har haft i ett år! Tänk vad tiden går fort, de är ju helt sjukt! Ett år kvar av prövotiden, skönt !
Förövrigt så är jag stressad över allt med julklapparna har fortfarande bara köpt en halv julklapp, fan om man ändå kanske ska vara ledig imorgon och spendera dagen med julklappsshopping och träning :)?

Åker även till Luleå på tisdag, längtar ganska så mycket :D. Ska bli grymt skönt att få spendera 13 dagar där uppe, med ledighet, julmys och umgås med alla som  jag har saknat så himla mycket!

Igår var det party med kusinerna och Sandra, hade en mycket trevlig kväll och gratisfylla fick man. Dom ville att jag skulle hänga med ut ikväll. Men jag orkar fan inte, vill vara hemma och mysa framför en bra film dessutom regnar det så jag är inte alls sugen på att gå ut ;). Ni får helt enkelt klara er själva ikväll flickor!

Har för tusan inget mer vettigt att skriva mer än att jag ska få gå och sätta på soppan nu =)!

Pussis.

Lite pics från igår


Födelsedagsbarnet!


Kommentarer
Postat av: Mia

ääh, vi var städade flickor under lördagen . satt hemma och mös, kollade en bra film!

2008-12-15 @ 15:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0