Hår!

Varje dag när jag ska göra iordning mitt hår så blir det bara skit! Alltså mitt hår är så äckligt å fult å tunt! Vill ha löshår men ändå inte. Jag har riktiga problem med mitt hår. Suck. Någon som har något förslag på vad man kan göra med ett hår som mitt?

Dagarna i luleå har varit allt för underbara. Dock var det inte så mycket snö&vinter som jag hade hoppats på ;/. Regnigt, slask, isigt på gångvägarna och plusgrader :S. Så kan ju säga att jag blev grymt besviken. Men men får helt enkelt hoppas på att vädret vänder :). Annars så firar man ju ändå inte jul i lule, utan i Kangos å där är de ju lite mer vinter om man säger så. Så det blir nog bra!
Igår umgicks jag med Elin på dagen, vi snackade bara en massa å sådär. Var riktigt kul att träffa henne för det var en evighet sen sist. På kvällen åkte jag till Carro&Linus umgicks med Carro och vi spelade Wii Fit var svinskoj, så nu måste jag också köpa ett sånt ;D. Bra träning, och det är en bra grej som man kan sysselsätta sig med när man inte har något att göra. Lite senare kom Linus hem och även Maddis kom förbi en sväng, fan har inte träffat henne sen i somras, så de var kul och säga hej, hon skulle iväg dirr till Överkalix så får helt enkelt träffas när jag åker till kalix :). Var i alla fall svinkul att umgås med Carro och på kvällen körde dom hem mig, som snällt :). Så slapp jag åka buss. Hoppas bara att vi hinner ses mera! Gaah jag saknar ju er!! grymt mycket.
Idag har jag varit med denise en sväng och köpt lite julklappar åkt runt lite här och där och sen körde hon hem mig :). Då jag kom hem så lagade jag middag, blev tacos, svingott :). Sen har jag diskat och nu sitter jag här och glor. Trög dator som fan blir knäpp utatusan men men snart ska jag köpa en egen bärbar. Blir nog efter julen när det är mellandagsrea!

Imorgon ska jag köpa färdigt dem sista klapparna lr typ i helgen får se hur det blir orkar inte stressa med det :). Har några dar på mig. Åker mest troligtvis till kangos på måndag, men mammas bil gick sönder igår så nu vet jag inte hur var ska ta oss. Om hon nu inte skulle köpa sig en ny bil :P. Hoppas de för den bilen hon har idag är fan ett ruckel går bara sönder hela tiden. Det är inte värt att ha kvar den och laga varannan månad liksom. Då kan man lika gärna köpa en ny bil!
Ska baka lussebullar i helgen också, göra köttbullar och sådär. Så jag har rätt mycket att göra nu. Vill dra en fest också. Men det verkar mörkt på den fronten så får helt enkelt se hur det blir med den saken. I annat fall så är det ju party i kalix på juldan så man kan ju hålla sig tills dess :).

Nu ska jag kolla lite klipp på youtube och sen får jag se vad jag hittar på :) Puss / E


Kommentarer
Postat av: carro

löshår är fan inte smart! för nu då mitt lossnat är jag fan flint! haha

2008-12-19 @ 01:11:34
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0