Myspys <3

Hejsan, kom nyss hem från jobbet, fick sluta en timma tidigare idag, och personligen tycker jag att det var riktigt bra eftersom vi ändå fick betalt sista timmen även fast vi inte var där :). Skönt! Har varit en sväng i högdalen och köpt mig lite godis och chips, nu väntar jag bara på att Emil ska komma hem, känner mig verkligen mysig idag och det vill jag självklart dela med Emil :). Vi ska nog se på någon film, undra vilken. Får helt enkelt ta och ladda ner någon intressant film, det går så snabbt så får vänta tills han kommer hem så kan vi bestämma tillsammans!






Allt för mig små barn, Pussinuss =) hoppas ni får en bra kväll, för det kommer jag ha :)!


Kommentarer
Postat av: carro

Saknar dig söt gumman :/

2008-12-06 @ 00:52:33
URL: http://carrohaggtrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0