100 mil.

Du är så långt borta att jag snart blir knäpp. Vill så gärna vara med dig, sova med dig gosas. Men du är så långt ifrån mig min kärlek. När ska du börja jobb egentligen, varför ringer han inte? Tänk om det inte alls blir av så har längtan varit förgäves. Usch så arg jag kommer blir då, och om han ringer på fredag när jag sitter på flyget ner då blir jag rosenrasande, slösat pengar helt i onödan. Nej gud, låt det inte ske! Men med min tur så skulle de inte förvåna mig faktiskt. Men hur som helst får du inte det jobbet så ska jag ändå bo i stockholm, vägrar bo i den här jädra hålan aldrig i hela mitt liv. Så ruttet, finns lite mer och leva för i Sthlm. Eller ganska så mycket mer än äckliga luleå. Är så tråkigt. Dålig shopping osv. Men baby om du åker till norge och jobbar då? Hur ska jag klara mig, 2 veckor utan dig sen kommer du hem och sen far du igen.. vad jag kommer sakna dig :(. Men jag kommer klara det för din skull, vara stark och tänka att det här är det bästa, du har ju inte jobbat nu på länge och att fara till norge är nog bäst. Tjäna storkosingen, det är nog inte helt fel :). Ja vi får ju se hur allting blir nu, det är så förrvirande just nu allting så det är bara att vänta och se .. även fast vi är grymt less på att bara vänta och vänta. . nåväl man kan ju som inte göra någe åt det just nu.

Är så less på att bara sitta här och nöta. Hur ska jag palla fem veckor? När jag är less efter 4 dar? åååh jag gruvar mig så. Men ändå är de ju lätt värt pengarna. För att sitta och skriva blogg hela dagarna är nog pengarna lätt värda. Men om man ändå hade haft lite pappersarbete, sortera osv så kanske arbetet vore lite mer givande.. men de verkar inte som att det finns något sånt just nu. Varför kan ni inte ringa och fråga en massa kluriga frågor? Gaah jag blir ju knäpp.

Nåväl om en kvart får jag stänga växeln sen är det lunch 11.45, hurra.. sen 3 timmar tills jag får gå hem. Å sova. Promenera kanske, åka lite inlines kanske ja något roande och hälsosamt ska jag väl allt hitta på. I alla fall inte sitta och ruttna inomhus nu när vädret är med en, litegrann i alla fall ;). Solen har ju tittat fram, faktiskt redan när jag vaknade var den framme :). Härligt härligt, dock är det ju såna här dar man vill vara hemma.. men som sagt för att jag ska kunna överleva och shoppa det ena och de andra så måste man ju jobba ihop kosing!

When I grow up I wanna be famous, I wanna be a star, I wanna be in movies
When I grow up I wanna see the world, drive nice cars, I wanna have groupies
When I grow up, be on tv, people know me, be on magazines
When I grow up, Fresh and clean, number one chick when I step out on the scene

Pussycat Dolls nya låt grymt skön :D love it! tralalala..

Är så uttråkad på jobbet så jag sitter och nöter smalmatsrecept, eftersom jag börjat mitt nya liv så tänkte man kan ju leta lite nyttigmat ;D.. är ju rätt passande när man inte är så sysselsatt.. snart somnar jag .. suck, å ge mig mat nu!!

Nä nu får de vara bra med skrivandet, fårse om man kanske skriver mer senare =).. hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0