25 minuter

Åh jag får gå och äta om 25 minuter, gud så gott det ska bli. Har med nått som heter crispies, typ torsfilébitar som är krispigt panerad :). Så lite sallad till de och så köpte jag GoGreen' s salsasås med kidneybönor, tomat och majs, tänkte att det var något värt att prova :). När jag öppnade förpackningen imorse vart jag glad för att den luktade förbannat gott så jag hoppas på att det smakar lika gott som den luktar ;).
Har fixat färdigt posten så jag vet inte alls vad jag ska göra på eftermiddan om de ska ringa lika lite som nu ;/. Ja jag får väl roa mig med att kika på lite kläder och drömma lite ;). Men en sak jag verkligen funderar på att beställa, de är en rosa mixer vill vill verkligen ha en sån.. åh tänka vilka goda och nyttiga fruktsmoothies man kan göra i den :D! Finns att beställa på onoff.se för 339:- och för 348:- i butik så då är det nog lika bra att köpa i butik ;D!! haha.. annars är jag nog lite knasig!



jävligt sugen på den ;).. tror det blir en sån när jag får lön 24:e ;)... PÖSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0