Alldeles strax lunch!

Jag är inte så farligt hungrig.. glömde lunchen idag också. Eller jag trodde rättare sagt att mor min hade gjort matlådan och tagit med den till jobbet eftersom hon åker bil.. haha :P. Men man ska inte ta allt för givet! Så nu är jag utan mat..
Nä men ska springa över på statoil och köpa något gott, nyttigt och inte så stort! Får se vad det blir :).

Jag har kommit på att jag ska börja lägga in lite mer bilder på typ saker jag köper, mat jag äter osv.. haha men liksom för att bloggen ska se lite intressantare ut! Tycker inte ni det också? För allting, bloggar som böcker ser ju mycket intressantare ut och är roligare och läsa när det finns en bild att titta på. Som en första inttryck så kollar man ju på bilden, och ser man bilden vill man ju liksom veta Vad Bilden har för samanhang till texten :). Så tycker och tror jag i alla fall ;). Hoho.

Usch jobbigt det ösregnar ute.. känns jobbigt att gå till statoil men man måste ju äta :).

nu ska jag kila PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0