blir knäpp.

när vädret är så här på topp vill man verkligen inte sitta inne, det är bara som en enda pina. tror jag avlider snart. tiden går saktare än vanligt. undra varför? jo kanske för att det är fint ute och man bara längtar på att få komma ut i friheten. det är som ett fängelse det här, fast liksom, jag kan inte gå en meter utan att det kan komma en medlem eller att jag får ett samtal.. suck alltså. nu vill jag gå hem. om jag nu får så ska jag gå en lite tidigare typ vid halvfyra för jag förtjänar fan det, jag menar om man ändå sitter och rullar tummarna 1 timma på jobbet, varför kan man då inte göra det i solstolen istället? låter som en mycket bättre idé om jag får säga det själv.. men jag vet, arbetstiden är till 16 men fan jag vill vara sysselsatt och inte känna att allt bara är meningsöst..helst av allt vill jag bara dra på mig bikinin och steka till 1000. för färg behöver jag verkligen börjar ju tusan se ut som ett spöke.. och sminket passar inte längre in på resten av hudfärgen.. just nu känns det bara som att jag vill somna och vakna tills jag är på bättre humör. och det blir jag först när jag fått gå hem och lägga mig ute. well well..nu är jag trött på att skriva. vad ska jag nu göra? det ringer ju ingenting heller. less så less.. 6 dagar och 3 timmar kvar. Sen slipper jag det här jobbet! PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0