En kopp te.

Halloj! Sitter på jobbet och är faktiskt inte så där farligt trött som jag brukar och borde vara. Dock var det hemskt att stiga upp imorse, jag tänkte bara "nej,nej, sluta ringa.." sov så extremt skönt! Men tyvärr så måste man tänka på pengarna. Så är det helt enkelt. Sitter med en kopp te och lyssnar lite på the voice, dom sitter och pratar om glass typ, fattar inget :P. Orkar typ inte ens fatta... haha ful sak jag bara måste ta upp.. "ja men alltså för att killar också ska kunna köpa glass så måste man liksom jag en liten 'gaytouch' på dem". HAHA! Ja det var ju också ett sätt att resonera på vad vet jag ;).

Lyssnar nu till Lady Ga Ga-Just dance riktigt härlig låt :). Party party.

Jävla satans pucko som ringde, så trög. Höll på å smälla!! Man ska då ha tålamod med dom som inte fattar ett piss! Nu vart jag sne :S. Tusan också..

helvete också måste berätta om händelsen igår. Jag, Lisa&Mirja var och tog en promenad. När Lisa börja snacka om att hon hade blivit attackerad  av en tärna (som är en fågel för er som inte vet) ja i alla fall så började jag då driva med henne för jag tyckte att hon svamlande och jag drev en massa med henne. För hon gick runt och var alldeles livrädd efter bron. Haha, så när vi svängde av mot kvantum så började jag flyga med armarna om ni förstår vad jag menar, och ropa "Lisa,Lisa" (som att fågeln gjorde så när det skulle komma). Och ni tror inte den kommer, attackerade oss jag vart alldeles livrädd och sprang in i en busskur och kurade i ihop mig och bara blundade. Alltså jag lovar att det var fan det värsta jag vart med om. Så jäkla läskigt!! Ja nu ska jag då kanske tro mer på vad lisa säger framöver ;).. haha!

Nä nu får det vara nog med skrivandet. Men iofs, har ju som inget annat för mig ;). näpp.. Tjingeling!!

Pösselinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0