Frusna män söker kärlek!

Sitter och lyssnar på the voice, as always! Dom har en intervju med Per-Arne från serien "Frusna män söker kärlek". Hans röst är så skum, jävligt speciell tycker jag. Var faktiskt en bra serie som jag tycker dom ska fortsätta med, jag menar hur ofta är det en pajalabo som är med på Tv liksom ? So why not!

nu kom lollipop upp ;D..älskar verkligen den låten. Lil-Wayne-Lollipop gud vad jag fick lust att parta ! Kanske det blir party i helgen? Lr vad tycks? Mjaa, kanske inte, man kan ju alltid vara nykter och köra istället ;). Lite nyttigare!

Sitter och dricker min ProViva Shot! supergod och mättande, men dock fick jag lite ont i magen? när den kallas för 'Magen lille vän' hur i hela friden kan man få ont i magen då. Den är snarare min ovän :p.. fast den är ju ändå god :D!

Nu ska jag kika runt lite på nätet :). Det har inte ringt nått ännu, RING RING! jag blir galen.

Tjingeling, PUSS/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0