Ironik-Stay with me

Tjoo bloggen, sitter på jobbet och tar det lugnt. Det har hunnit ringa ovanligt mycket och klockan är ju bara 10.00. Så morgonen har gått rätt snabbt. Lunch om 1 timma och 45 minuter :). Idag har jag tagit med mig, rosbiff, melon, vindruvor och lite potatissallad ;d.. mums vad det ska bli gott! Riktig sommarmat. Vädret är lite sådär idag, 20+ men inge sol nu i alla fall. Den kikade fram ett tag imorse när jag cyklade till jobbet men sen försvann den igen. Så man ser ju ifall den kommer tillbaka till eftermiddagen för då blir det att åka till stranden för att sola och bada =). Det kallas sommar!
Om solen inte är med en så ska jag nog gå in till stan och köpa lite smått, behöver en ny ögonfransborste och lite smink. Måste köpa mig ett par nya promenad/joggingskor eftersom jag inte hittar mina :(. Har ingen aning om var dom är väldigt surt för det var inget som helst fel på dom och sköna var dom också. Men det är ju inget att göra åt nu jag får helt enkelt skaffa mig nya =). Men vilka?

Kikade lite på laredoute och då hittade jag dessa:
       
449:-                                         539:-

Tvivlar dock på att dom finns i stan men man kan ju alltid önska =). Annars får jag kika i stockholm till helgen!

PUSS =) ska ringa Emil nu hejdå!

Ibland blir jag så förbannad på folk som håller på med 'det' varför? Ni kan ju glömma att man vill umgås med er mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0