Just Dance!

Gud vad jag fick lust att dansa! Fan vad kul! Älskar det verkligen, finns inte att jämföra med när det gäller att röra på sig grymt kul ;). Ska nog börja med det när jag flyttar ner, får se vad för stil det blir men inte nå jazz eller hiphop iaf  ;P!! Street typ hade varit rätt coolt !

Ja nu sitter man i växeln igen, lunchen är slut och den var riktigt smarrig :). Den där GoGreen salsan var riktigt god så den kommer jag köpa ofta hädanefter. Nyttig och god! Kan sitta å äta bara sådär också goodigoodi! Jag måste sluta slarva med kosten, dumma mig.. åt ju en kebabtallrik igår till middag.. suck för mig. Men då var jag och promenerade 1& en halv timma iofs men de hjälps inte jag måste ta och skärpa mig för vill jag bli smal och då menar jag verkligen smal/fit inte tänker jag se ut hur som helst..

Längtar efter dig älskling.. nu kan jag inte ens ringa dig när jag har tråkigt på jobbet :(. Buhu.. du har ju ingen egen telefon på en och en halv vecka nu eftersom du glömt den hos fors å dom.. och dom är ju i Ayia Napa med hemnyckeln dit.. så att ja.. och dessutom telefonen du hade sen som gick sönder.. gud jag kommer bli knäpp om jag inte får prata med dig älskling. Msn är inte alls samma sak som telefon, när man får höra din röst. Lite mer givande liksom !

Kom hit solen. Jag vill ha SOL! Tur iaf att man jobbar. Hade jag vart hemma en dag som denna hade jag blivit förpissed! På sommaren ska de vara sol och inte regn.. de känns ju som höst.. jäkla skit. Kan inte fina vädret bara håla i sig för en gångsskull? näpp.. nää de verkar verkligen inte som de. Vädret är ett svin i mina ögon..

Sommar Sommar Sommar... come to me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0