Måste!

Alltså jag får extrem ångest. För ett par månader sen beställde jag värsta sommarkittet från gymgrossisten. Tänkte att jag skulle börja mitt 'nya liv' men det gick ju åt helvete. Kosttillskottet smakade skit, men den var ju mättande. Klart att jag försökte men det gick bara inte till slut. Sista gången spydde jag när jag åt/drack det.. fan också vet ni hur dyrt det var? Nej, åh jag tänker inte ens gå in på det för då kommer ni tänka fan vilken pucko. Min kille kan dricka det, men varför ska jag vara så kräsen och känslig. Blir så .. goosh förbannad på mig själv. Men nu har jag bestämt mig, att nästa vecka ska jag försöka igen med det, för att jag tänker bannemej inte låta något så dyrt bara ligga och mögla bort. Aldrig! För så mycket pengar har jag inte att jag kan skita i det. Gick in och läste folks omdömen, en tjej hade skrivit att hon hade kombinerat måltidsdrinken med äggvitor till och en tesked kakao i vilket gjorde att smaken blev mycket mycket bättre.. vilket jag kan förstå. För den smakade ungefär som mjöl.. dessutom är den lika tjock som en chokladpudding, som jag absolut inte tycker om. Usch nej, och det gör ju inte saken bättre av att det är chokladsmak.. haha! Men men nu har jag i alla fall insett att detta går inte, jag SKA ska SKA ska verkligen SKA gå ner , fan vad jag var smal förra sommaren alltså. Tror ni att jag får ångest kanske? Öhm jo, en aning. Rumpan har ju blivit större, vilket är ett förbannat bra + men fan då har resten också gått och blivit alldeles för stort (förutom brösten). Dom kan gärna få växa mera, höhö. Inget jag sörjer över direkt ;D. Nåväl nu vet ni det i alla fall.

undra om min blogg ens är intressant? is it?

Aja, nu ska jag göra något annat. Typ glo runt på alla dessa hemsidor som finns. Slutar jobba om 45 min! PUSS/ E


NU





Inte överdrivet smal men ändå, gaaah! Förra sommaren innan utgång.

Peace Out / E

Kommentarer
Postat av: mami

hehe tack så mycke :)



ja tycker du va söt både nu o då, bättre me lite kurvor ;)

2008-07-18 @ 13:55:34
URL: http://mamiminnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0