Mina älsklingsskor har gått sönder ;'(

Kom hem för ett tag sen från en långpromenad :). Riktigt skönt var det . Dock gick mina älsklingsskor sönder ;/.. suck. Måste verkligen ha ett par nya såna nu, men det finns säkert inte kvar i min storlek. Ja jag får väl hitta mig ett par andra loveshoes! haha. Vad ska jag hitta på nudå? Kanske putsa fönstrena nu.. mamma tyckte jag borde städa ordentligt nu när jag ska flytta och brorsan ska ta mitt rum :). Men jag har inte riktigt lust att va inte, det är varmt ute men ingen sol dock. Fast är det varmt vill man vara ute och glida runt ;d.. ja jag får se vad jag hittar på!

Inte många timmar kvar tills du kommer till mig, Love you hun <3


kanske inte världens bästa skor att gå i men tro det eller ej, dom är riktigt sköna!
mina riktiga promenadskor har jag i kalix så tillsvidare så får jag använda andra ;D

Pussar // E ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0