Nu har älskling åkt igen :(

Usch det är alltid lika tråkigt när någon man älskar så innerligt, åker ifrån en :(. Hatar det! Visst det handlar ju bara om 1 vecka och två dagar, men är man kär så är man liksom. Då kan man inte vara utan sin kärlek :), självklart kan de ju vara skönt ibland men 1 dag räcker ;). Men faktiskt var det inte lika jobbigt denna gång, beror säkert på att jag vet att det inte är långt kvar nu tills jag flyttar, vill ha tid till mina vänner och fram för allt familjen, eller mamma  kanske jag ska säga lillbror 1 och 2 är ju hos pappa så vi hinner ju ses i Sthlm när jag kommer dit :). Hugo får jag inte heller glömma min kära katt, kommer verkligen sakna våra mysstunder framför datorn och i tvn, när du har sovit med mig när Emil har varit borta :). Sötast i världen!



Nåväl kom hem för ett tag sen. Var och powerwalka 30 min, hämtade cykeln på jobbet eftersom det bara öste ner idag. Så då åkte jag bil hem med mamma istället :). Var lika bra annars hade jag nog inte tagit mig ut ikväll ;). Men det var riktigt skönt i alla fall. Har varit duktig idag tycker jag, inte ätit för mycket, måste ju minska på kosten, annars händer ingenting! När jag kom hem så gjorde jag sit-ups 3x15 och benlyft 3x15 så nu har jag värmt upp mig och nu börjar allvaret! Peppa pepppa!

Kvällsfika :)



Ha det fint skriver kanske mer senare =). PUSS!

Kommentarer
Postat av: melinda

joo jag längtar som aldrig förr, men aj aj ;)

2008-07-22 @ 21:53:34
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0