Om jag hade varit hemma..

.. så hade jag legat och stekt. Åh vad jag bara vill att klockan ska bli 12, sen att klockan ska bli 14 . Då är det äntligen helg. Så extremt skönt..sen hoppas jag liksom att vädret håller i sig. För redan nu är det 20+ i skugga ;) och det blåser nästan ingenting! Är det sant, att sommaren har kommit? Hoppas det. Till lunch blir det skinksallad som vi gjorde till middag igår mums!


SHIT vet ni vad? Min lillebror ringde nyss, och ni kan inte ana vad han berättade! Vi ska få ett syskon! :D Fan vad chockad jag blev men på samma gång riktigt glad :). Det är inte mamma som är med barn (mina föräldrar är skilda) utan det är pappas fru! fattar ni hur glad jag är =)? Ååh nu kommer jag gå runt och tänka på det hela tiden! om 5 månader är bebisen beräknad. Gud så mysigt med en bebis, och det  bästa av allt är ju att jag ska flytta till stockholm, och pappa bor ju där. Vilket betyder att jag kommer få träffa bebisen hur mycket som helst :D! gaah, jag fattar inte att det är sant. Tihi.

Nääpp nu ska jag lugna ner mig och stämpla lite post :P!

Puss.. shit alltså! // E ;d


Kommentarer
Postat av: Felicia

SC: Yes, Kenza always!

Va gärna med i min tävling, du kan vinna Rosebud! :)



Kram

2008-07-18 @ 10:54:39
URL: http://feliciamarthes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0