Please don't stop the music!

Tjohosan.. en måndag som denna hade jag helst av allt velat ligga hemma och slöa. Är så grymt trött för att jag har inte sovit många timmar alls. Sen blir det ju inte bättre av att man sitter här och inte gör något alls ;/. Ville bara ligga kvar och mysa med Emil imorse men jobbet kallade, och pengarna :P. Snart är det bara 13 arbetsdagar kvar, hurra hurra!

Undra om det blir fint väder idag, hoppas det. För nu börjar min solbränna försvinna :(.. suck. Har verkligen inte råd heller med solarium, så nu tycker jag att solen ska komma hit! Men det verkade som så i alla fall enligt min mor igår! hoppas..
För isåfall ska jag cykla hem som en dåre sätta på mig bikinin och dra med Emil till stranden :). Vad mysigt har inte varit alls med han och badar i år. Så det vore inte helt fel!

Är glad över att du är här nu sötnos. Som jag har saknat dig. Du är ju det finaste som finns, varför ska man vara utan en sån fin person som dig? Det är väl inte meningen. Längtar tills jag slutar.. så får jag vara med dig. Tänker hela tiden på dig, det går inte att sluta.. men det är ju för att jag älskar dig så himla mycket världens finaste Emil <3.
Puss&Kram/ Edwiin =)


Du är så söt! :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Kika gärna in om du har tråkigt någon dag!!!



MVH ANgelwing

2008-07-14 @ 09:24:20
URL: http://angelwing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0