Slut på lunchen.

Nu är jag tillbaka från lunchen, åt kycklingsallad =).. var gott! mums. Har just öppnat växeln och nu fudnerar jag på om man ska gå på toaletten, känner mig lite pinknödig (otroligt intressant) eller så inte :P.. men jag är lite konstig jag vet!
Åh så skönt det var ute, ville aldrig gå därifrån hann till och med få lite färg ;).. så det blir att gå hem direkt när växeln har stängts.. lr måste ju frankera post först såklart! så någongång efter tre=).. hoppas bara att solen stannar kvar. Men det verkar ganska lovande för det är helt molnfritt.. dock så är det ju inget att lita på eftersom vädret kan ändras på bara några få sekunder.

Nu ska jag sluta skriva. ha det fint så länge. // Edwiin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0