So fucking tradgical!

Visst fan är det tragiskt, varför? Stop that crap. For you're own sake.

Hej där kära blogg!
Kan inte beskriva hur extremt trött jag var imorse när jag vaknade, jag lovar att jag var nästan som en zombie. Extremt.
Igår bestämde jag att jag skulle komma tidigare till jobbet så att man kan gå tidigare. Kom en halvtimma tidigare, och eftersom jag inte hade något speciellt för mig så tog jag en 30 minuters promenad =). Stolt! Det var skönt men jag har onda blåsor på lilltårna så i fötterna gjorde det ont! Men man får helt enkelt pinas om man vill bli fin. Hade jättegärna velat ligga på stranden nu för solen är på högsta hugg och värmen kommer sakta men säkert. Ingen höjdare att sitta in då men har man ett jobb att sköta så har man helt enkelt. Som sagt två dar kvar och det får man ta =). money.
Blir nog inge sol och bad efter jobbet, skulle behöva gå på stan och köpa mig en större necessär så jag får plats med alla hårprodukter och så. Ska träffa Emilia på stan och umgås =). Ligger solen framme när jag kommer hem så lägger jag mig på verandan och solar då. 
Längtar jättejättemycket efter Emil, av någon konstig anledning kom en extrem saknad igår när jag pratade i telefon med honom. Usch vill inte sakna! Men imorrn kväll är vi med varandra igen :)! Happy ;)
Nu har jag tråkigt men jag ska kika på lite bilder som mina vänner har lagt in, så ett tag har jag något att göra. Näpp nu får det vara slut på detta skrivandet. 

PUSS =)


 

Kommentarer
Postat av: Maria

jätte kul att du är med och tävlar :) registrerade du dig på någon av länkarna för att öka dina chanser riktigt mycket? :)



ha en toppen dag!

2008-07-30 @ 10:20:32
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0